piątek, 12 grudnia 2014

Zamówienie z AVON'U 16/2014

Dzisiaj przychodzę z zamówieniem z Avon'u z katalogu 16/2014
+
Dodatek na święta 2014
Kampania 16






Zamówienie :
Dwie rzeczy dla moich dzieci, jedna dla mnie i jedna dla nas :)





Z katalogu :

                  * Spray ułatwiający rozczesywanie włosów               * Farbka kąpielowa
Wspaniałe Mango 200ml - 8,99zł                                  Rozbrykana Gruszka 100ml - 6,99zł              
Opinia :               
Jeśli chodzi o Spray .... bardzo ładnie, słodko pachnie . Włosy faktycznie lepiej się rozczesują mojej córeczce, Nie stosowałam na całe włosy tylko mniej więcej od połowy a ma włoski dość długie po samą pupe :) czyli nie przetłuszcza i nie skleja włosów. Wszystko z umiarem :)

A Farbka... no niestety według mnie nie wypał.. Mam wrażenie, że w ogóle jej nie widać . 
Sposób użycia : Malować palcami na mokrej skórze lub wannie.
Próbowaliśmy i na skórze i na brodziku i nawet na ściance od prysznica która jest w ciemnym kolorze i NIC ! Ma bardzo jasny kolor prawie nie widoczny. Jedyny plus za ładny i przyjemny zapach.

 * Spray termoochronny do stylizacji włosów 100ml 
Ja go kupiłam w poprzednim katalogu 15/2014 za 6,99 zł 
(65% taniej przy zakupie dowolnego produktu z katalogu ) 
W obecnym 16/2014 jest za 12,99 zł

Opinia : 
Na razie jest wszystko w porządku, cóż mogę o tym powiedzieć, moje włosy nie są po nim ani przesuszone ani przetłuszczone czy oklapnięte. Myślę, że spełnia swoje zadanie tak jak należy. Po prawie miesiącu stosowania stwierdzam, że moje włosy przestały się tak szybko niszczyć przy codzienny czy co drugim dniu suszeniu głowy suszarką z bardzo ciepłym powietrzem.



Z dodatku :

 Świąteczny notes na lodówkę :)
24 karteczki - 3,99 zł 

Z następnego katalogu już mam wybrane kolejne dwie rzeczy także niedługo kolejne zamówienie się ukaże :)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz :)