piątek, 19 grudnia 2014

Ciuszki za grosze DLA SYNKA

Ostatnio koleżanka podsunęła mi pomysł,
 a mianowicie, żeby dziecku pokupować ubranka używane .
 Jak sama stwierdziła można kupić naprawdę super ciuszki
 w bardzo dobrym stanie, niektóre firmówki. 
W sumie racja, bo można mieć więcej za mniej a po co przepłacać :)
I tak za jej namową...
kupiłam parę ubranek dla synka za dosłownie grosze. 
Upolowałam je w 'lumpeksie' bądź od znajomych, a nawet na allegro .



 A oto ostatnie moje zdobycze :
Biała koszula - nieznanej firmy
Czarne rurki - H&M


Bluza z kapturem - F&F
Spodnie jeansowe - Next


Bluza - name it


Bluzka z zebrą- Gap
Bluzka z wozem strażackim - mini club


Bluzka szara - podejrzewam, że PEPCO - metki sprane
Bluzka czerwona - George


Bluzka granatowo biała - PEPCO
Bluzka w niebieskie paseczki - F&F


Bluzka z kapturem - Next


Jeansowe rurki - H&M


Granatowe spodnie ocieplane -  In Extenso
Szare spodnie - PEPCO


Jest też kilka nowych rzeczy oczywiście.
Pierwsze dwie rzeczy dorwane na wyprzedaży w Tesco, a bluzki i spodenki w Pepco.

Sweterek rozpinany - F&F


Sweterek z misiem - F&F


Dwie bluzeczki - PEPCO
 

Spodenki dresowe - PEPCO


Gdy to wszystko przeliczyłam całość może wyszła mnie ze 120 zł, a jest tego sporo.
Myślę, że za takie pieniądze warto czasem schować "dume" do kieszeni i iść poszperać po lumpeksach, popytać znajomych czy nie mają zbędnych ubranek, a jak już ktoś jest naprawdę uparty można kupić przez allegro :)





8 komentarzy:

  1. Ja też kupiłam mojemu malcowi te spodenki dresowe z Pepco :D urocze są :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sweterki z F&F są cudowne. Nie widziałam takich w tym roku.
    JA również uwielbiam kupować rzeczy za grosze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sweterki kupiłam w październiku, może jakaś zeszłoroczna kolekcja :) Ale to co teraz jest w Tesco aż kusi, żeby kupić :)

      Usuń
  3. W lumpeksach kupuję rzadko, bo mam problem, żeby wjechać do nich wózkiem. :/
    Za to odkupuję używanie ubranka całymi kartonami po około 1 zł za sztukę po jednym dziecku. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobra myśl :) Tym bardziej jak się ma znajomego co ma starsze dziecko :)

      Usuń
  4. 31 years old VP Product Management Briney Klejin, hailing from Port Hawkesbury enjoys watching movies like Nömadak TX and Fishing. Took a trip to San Marino Historic Centre and Mount Titano and drives a Prizm. oryginalna strona

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)