niedziela, 21 grudnia 2014

Przedświąteczny czas 2 ☆

Ostatnio pisałam o ozdobach świątecznych ;) 
Dziś znowu ozdoby świąteczne :) Tylko parę :(
Niestety nie udało mi się kupić wszystkiego co chciałam, 
a marzyły mi się dwie świąteczne poszewki na poduszki, 
ale może uda mi się coś dorwać jak mąż przyjedzie
 i pojedziemy gdzieś dalej na zakupy ^^

Zobaczcie co na razie udało mi się zakupić :



 Cudowna choineczka  w tutejszej kwiaciarni za 23 zł,
 a jest dość wysoka, bo aż 60 cm.
Myślę, że za taką cenę czemu by nie kupić  :)






Kolejna rzecz to czerwone brokatowe gwiazdeczki do zawieszenia. 
Kupione w Tesco za 4,50zł. w op. 6 sztuk.

Ja trzy powiesiłam na półce.
Dwie po noku i jedną pośrodku.

Kolejne trzy powiesiłam na firanie :)
A wygląda to tak :


I jeden mały element w kuchni, 
a dokładniej na mojej tablicy korkowej, 
która wisi sobie na lodówce :
Ta mała karteczka oczywiście była z jakichś słodyczy :)


Jak dorwie poszewki to je tu wkleję ;) 
W tym poście na tyle :) 
Do następnego :)

3 komentarze:

  1. I bardzo fajnie. Spodobał mi się pomysł z firanką. Gwiazdki są naprawdę praktyczne. Ja mam w brokacie i puchu w bieli...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)