wtorek, 13 stycznia 2015

Zakupy kosmetyczne ♔ ♔ ♔


Hej w końcu udało mi się znaleźć chwilkę czasu . 
Ostatnio niczego nie umiem ogarnąć - takie poświąteczne uroki :)
 Dziś przychodzę z małymi zakupami kosmetycznymi. 
Małe nie małe, ale z większości jestem zadowolona. 





Dla ułatwienia produkty ponumerowałam. 
Oto one:
 Pierwsze cztery produkty dostałam na przedwczesna gwiazdkę :) Cena zestawu ok 39 zł.

*** Tych czterech produktów używam już od miesiąca i jestem mile zaskoczona.
  
1. Żel- krem do pielęgnacji okolic oczu Anew Vitale 25+ - Avon 
 Krem do okolic oczu - no nie zauważyłam jakiejś znacznej poprawy.Krem miał za zadanie odświeżyć i wyrównać koloryt pod oczami, no ale na moje "poważne" sińce niestety nie działa. Fajna konsystencja . Szybko się wchłania. Nie "wałkuje" się po nałożeniu. 

2. Żel do mycia twarzy Anew Vitale 25 + - Avon
Żel do mycia - Po pierwsze baaardzzoooo ładny przyjemny zapach. Ładnie oczyszcza skórę twarzy. Po umyciu czuć świeżość. Nie ściąga. Skóra ładnie nawilżona. Do mojej mieszanej cery bardzo się nadaje i pewnie do niego wrócę :)

3. Żel - krem na noc Anew Vitale 25+ - Avon
Krem na noc - Bardzo ładny zapach. Konsystencja fajna. Jak dla mnie wydajny :)
Ładnie i szybko się wchłania. Nie ściąga. Skóra twarzy jest ładnie wygładzona. Na pewno do niego wrócę.

4. Krem na dzień Anew Vitale 25+ - Avon
 Krem na dzień - Także bardzo ładny zapach.  Konsystencja tak samo fajna jak przy kremie na noc. Tak samo wydajny. Szybko się wchłania. Nie ściąga. Lekko nawilża. Także mam zamiar do niego wrócić :)

 5. Woda  perfumowana  Incandessence 30ml - Avon (19.90zł)
Jeszcze nigdy nie miałam tego zapachu i jestem nim zauroczona :)
Bardzo przyjemny zapach. Kategoria kwiatowa - bergamotka , róża, drzewo tekowe.
Jak to woda perfumowana tak długo jak prawdziwe perfumy się nie utrzymuje. Ale pod koniec dnia czuje zapach na ubraniach. Niestety na skórze po całym dniu jest nie wyczuwalny.

 6. Krem ochronny przed wiatrem i zimnem dla niemowląt i dzieci - babydream - Rossmann (ok.3,50zł w promocji)
Fajny kremik na zimne dni . Konsystencja leciutko tłustawa . Z olejem awokado, pantenolem, rumiankiem i olejem słonecznikowym.
Olej z awokado i pantenol za zadanie mają chronić skórę przed utratą wilgotności i maja utrzymać jej naturalna równowagę. Rumianek ma koić wrażliwą skórę a olej słonecznikowy intensywnie pielęgnuje. 
Moim dzieciom pasuje. Kremek ich nie uczula. Spełnia swoje zdanie :)
7.Oczyszczający żel 3w1 do cery suchej i normalnej - Avon (3.99zł przy zakupie dowolnego produktu z katalogu)
 Według mnie oczyszcza średnio. Nie pieni się. I do mojej mieszanej cery jest za tłusty. No ale przecież pisze ze do cery suchej i normalnej. Bardzo nawilża więc myślę że do tego suchego typu skóry będzie idealny. Zapach przyjemny - delikatny.

8. Maskara the Colossal volum' express- Maybelline - Rossmann ( ok. 22zł)
Moja ulubiona od zawsze. Już od 3 lat używam tylko tego tuszu i szczerze boje się wypróbować jakikolwiek inny. Fajna szczoteczka . Dobrze pokrywa moje rzęsy i je rozczesuje. Nie skleja. nie kruszy się. Super !
9.Jedwab w płynie / Serum na łamliwe końcówki - Green Pharmacy - ( ok 9 zł)
Daje rade. Moje końcówki są faktycznie dość poturbowane i po nałożeniu tego serum wyglądają znacznie lepiej. Zapach delikatny. Nie skleja włosów. Wydajny. 

10.Tonik antybakteryjny seria nuno - Ziaja 200ml - Tesco (ok.5.50zł)
 Drugi raz kupiłam ten tonik. Poprzedni starczył na ok pół roku. Bardzo fajny zapach.  Uwielbiam go. Przeznaczony do cery zanieczyszczonej skłonnej do wyprysków. Jak dla mnie okej. Nie zawiera alkoholu.

11. Woda toaletowa 'Today' Tomorrow Always dla niego 75ml - Avon ( ok. 70 zł w zestawie z portfelem )

Mój mąż jest zadowolony to chyba dobrze :)
Nuta kolendry, szałwi i zamszu.
Serio fajny zapach ale lepszy od tego zapachu jest Today 'Tomorrow' Always o nucie: liść lukrecji, kakao, drewno cedrowe :)

No to dziś na tyle :) Może ktoś się skusi do takowego zakupu :)
Do następnęgo :) Paa

4 komentarze:

  1. Bardzo fajne zakupy. Tusz do rzęs Collossal sama często kupuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. 7 mam i nie lubię, za to kocham Incadessence, ale wolę jednak oryginalny flakonik, Mascarę miałam i oceniam na 4 w mojej skali do 5 ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. kremy BabyDream i ja polecam... są świetne nie tylko dla dzieci :)
    www.MartynaG.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Jedwab z Green Pharmacy jest zdecydowanie moim włosowym hitem :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)