poniedziałek, 1 grudnia 2014

Pierwsze wrażenie...

Chciałam poruszyć temat pierwszego wrażenia - o kimś.
Pierwsze wrażenie na temat kogoś, 
czyli jak Cię widzą tak Cię piszą, 
ale przecież nie ocenia się książki po okładce :)

Nasze pierwsze wrażenie dobre bądź złe zostaje na długo.
 To ono decyduje o tym czy będziemy chcieli mieć z drugą osobą styczność czy też nie.

 Na przykładzie youtubowiczek ( bo na razie trafiam na same dziewczyny  które nagrywają) 
niektóre pierwsze wrażenie zrobiły na mnie znakomite i tak już zostało. 
Teraz już nieważne co nagrają, czy to będzie filmik o ulubionych kwiatkach czy filmach
 to i tak lubię je oglądać, a wszystko za sprawą pierwszego wrażenia. 
Są też takie, które PW zrobiły "średnie" i pewnie już nie wrócę na ich kanał.
Ale do czego dążę - bynajmniej mi się tak wydaje - jeśli ktoś bloguje czy nagrywa z wielką chęcią i zapałem to zawsze znajdzie swoich obserwatorów.
To w jaki sposób do nas przemawia i się pokazuje ma wielkie znaczenie.
 Jak się okazuje wszystko leży w naszej psychice.
Jedne z moich ulubionych bloggerek - youtubowiczek, 
które bardzo do mnie trafiły, ze względu na otwartość  to między innymi :
 Agi's Boutique - no kocham ją, jak tylko na nią patrzę to zaraz się uśmiecham, zresztą jej także nigdy uśmiech nie zchodzi z twarzy co jest wieeelkim plusem. Poza tym jej tematy które mnie interesują trafiają w samo serducho <3 
Kolejna osoba ciasteczko25 - ma w sobie coś takiego-  nawet nie wiem jak to nazwać - coś co do mnie przemawia, a przy okazji jest piękna i mądra. 
Czy nawet Kornela55 i jej pogoda ducha oraz recenzje bardzo przydatne, kosmetyki bez wygórowanych cen. :)
I wiele wiele innych wspaniałych dziewczyn. 
Pod spodem zostawiam krótką listę moich ulubionych:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz :)