niedziela, 14 grudnia 2014

Naleśniki z bananami, czyli "Pancakes z bananami"

Dziś nasze śniadanie było nieco inne niż zwykle, 
a mianowicie zaserwowałam Placuszki (naleśniki) z bananami.
Wypróbowałam przepis z internetu. 
Jest to coś podobnego do Naleśników Amerykańskich,
 podobne składniki i podobny sposób wykonania, 
tylko zamiast mleka dodajemy kefir plus banan.




Przepis :

  • 1 szkl. mąki pszennej
  • 1 łyżeczka proszku do pieczenia
  • 2 łyżki cukru pudru
  • 1 i 1/4 szkl. kefiru
  • 1 jajko
  • 20g. roztopionego masła
  • banan
Mieszamy mąkę, proszek do pieczenia i cukier puder. 
Dodajemy kefir, masło i jajko. 
Wszystko mieszamy na jednolitą masę. 
Wkrajamy pokrojonego w plasterki banana. 
I smażymy na patelni suchej lub lekko posmarowaną olejem.



Jak dla mnie nie było to tak dobre w smaku jak przypuszczałam. 
Na ciepło nie umiałam tego zjeść.
 Musiało być przestudzone. Szału nie zrobiło. 
Wydawało mi się, że w miejscach gdzie jest banan masa była surowa. 
Próbowałam smażyć na małym palniku - większym ogniu i mniejszym- efekt ten sam . 
Może zrobiłam coś nie tak, no ale wszystko według przepisu, albo mam coś ze smakiem nie tak :) Zdecydowanie bardziej od Pancakes z bananami 
wole zwykłe Naleśniki Amerykańskie z syropem klonowym.

Wypróbowane, ale przeze mnie osobiście nie polecane. :)

4 komentarze:

  1. Ja tam nabrałam ochoty na nie mimo, że nie polecasz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak zrobisz to daj znać, bo może mi coś nie wyszło :)

      Usuń
  2. Uwielbiam naleśniki i masz rację lepsze są bez bananów:) Choć mój mąż takie lubi:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)