wtorek, 16 grudnia 2014

Moja noworoczna lista pędzli Hakuro

Na 2015 rok przygotowałam listę pędzli Hakuro, 
które mam zamiar sobie sprezentować. 
7 podstawowych pędzli do makijażu
 o których słyszałam dużo dobrych opinii
 od daaaawnaaa mnie kuszą, ale zawsze kupno ich wyparło coś ważniejszego. 
Mam nadzieję, że w tym roku zostanę ich szczęśliwą posiadaczką 
tym bardziej, że są za niewielką cenę i są dobre jakościowo.




 
Obecnie posiadam pędzle firmy Maestro.
 Mam je już 3 lata
i jakoś specjalnie mi nie służą. 
Włoski wypadają, są szorstkie i "roztrzepane",
mimo, że dbałam o nie tak jak się należy.
I kupiłam je na stronie Maestro
(mam nadzieję, że to właściwy sklep)
Widocznie jakaś kiepska seria musiała do mnie trafić,
ale to jest właśnie okazja do kupna nowych pędzli :)

Oczywiście nie tylko pędzle mi chodzą po głowie, ale o tym już niebawem :)

6 komentarzy:

  1. A ja mam pędzle Maestro już ponad 3 lata i włoski mi nie wypadają. Mają się dobrze :) Obecnie marzą mi sie pędzle Zoeva :)

    Pozdrawiam,
    rzetelne-recenzje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba jednak miałam pecha :( O Zoeva też już słyszałam podejrzewam, że pewnie kiedyś się skuszę :)

      Usuń
    2. Dziękuję za obserwację, również obserwuję :)

      Usuń
    3. Kochana bardzo bym chciała zaobserwować Twojego bloga poprzez GFC. Czy mogłabyś dodać gadżet obserwatorzy na pasek boczny ? :)

      Usuń
    4. Również dzękuję :) Chyba dodałam o to chodziło ? :)

      Usuń
    5. Tak, dokładnie o to :) Obserwuję z przyjemnością ! :)

      Usuń

Dziękuję za komentarz :)