niedziela, 30 listopada 2014

Blog w trakcie tworzenia :)

~ Blog w trakcie tworzenia ~

Hej wszystkim :) Jestem tu nowa, a w sumie stara. Już rok temu próbowałam zaklimatyzować się w strefie blogowej, ale niestety nie wyszło. Nie z powodu lenistwa, ale po prostu braku czasu, a raczej nie umienia zorganizowania czasu. 

Od kiedy rok temu zostałam po raz drugi mama mój świat troszkę stanął na głowie. 2013-2014 to czyste szaleństwo, ale dałam rade. Teraz jest już znacznie lepiej, poradziłam sobie z dysponowaniem cennego czasu, wszystko mam raczej poukładane prawie jak w książce :) Mój dzień od rana do wieczora jest w miarę zaplanowany także wieczory zrobiły się luźniejsze. Mam nadzieje, że uda mi się poprowadzić tego bloga i będzie dużo zainteresowanych oraz ze nie okaże się to jakaś mega wtopa. Mam również nadzieje, że odnajdę się tu na nowo i czas spędzony na  blogu nie będzie czasem straconym .

Więcej informacji dotyczących mnie i formy bloga znajdziecie w zakładce  ABOUT ME .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz :)